To nás samozřejmě při našich zkušenostech ze servisu nijak nepřekvapilo, jelikož je to poměrně častý problém se kterým se potýkáme. Byli jsme ale informováni, že kladivo je údajně po generální opravě. Stav pouzdra a nástroje by tomu odpovídal, ale překvapení nastalo až ve chvíli kdy jsme kladivo rozebrali.
A i když se na kladivu podepsal také čas a nesprávné uložení, je i neodbornému oku zřejmé, že pojem a rozsah generální opravy byl předchozímu "servisu" nebo "odborníkovi" hodně cizí!
Jak je vidět hlavně na úderníku resp. pístu (viz fotky níže) který byl v kontaktním místě nahrubo ručně zabroušený, což značí o tom, že píst byl na kontaktní ploše poškozen, a s velkou pravděpodobností byl vyštípaný. K takovému poškození dochází nesprávnou manipulací a velkými vůlemi mezi nástrojem a pouzdrem kladiva, kdy následně kontakt pístu a nástroje není přímo na plochu, ale nástroj dopadá na píst ze šikma.
Takový píst je určitě nutné vyměnit spolu s opotřebitelnými díly kladiva (pouzdra, nástroj zajištění, těsnění...) v opačném případě nejen že se nejedná o generální opravu, ale i samotná funkčnost kladiva při takto fušerském servisním zásahu je hodně nejistá a jedná se o časovanou bombu!
Toto je jeden z mnoha odstrašujících příkladů pro zákazníka kterého osloví například inzerát nebo aukce na hydraulické kladivo za super cenu při kterém je samozřejmě často naslibováno kdeco.
Nenechte se zlákat na podezřele levná zařízení, dbejte na to, abyste si funkčnost mohli ověřit, vyzkoušet, případně nechat si doložit faktury ze servisu, abyste se měli na koho případně obrátit.
Pokud si ale nebudete umět v těchto situacích poradit, obraťte se na nás a my Vám rádi pomůžeme s výběrem a poskytneme následný servis a náhradní díly.
Servis u nás je zárukou odbornosti a kvality, za kterou si stojíme a proto Vám na opravovaná zařízení poskytujeme až 6 až 12 měsíců záruku!